Nákup reklamních předmětů

Levnější nákup reklamních předmětů

Plánujete nákup reklamních předmětů, ale nechcete zruinovat firemní rozpočet?

Posláním reklamního dárku je především přinést radost a užitek obdarovanému. Čím originálnější a funkčnější předmět klientům věnujete, tím lépe bude připomínat Vaši firmu a reprezentovat její jméno.

Nákup reklamních předmětů od výrobce pomůže ušetřit až stovky procent

Nákup reklamních předmětů a jak ušetřit

Transport předmětů z Číny.

Zamysleli jste se někdy nad koloběhem, kterým musí projít reklamní dárek od výroby až po doručení do Vaší kanceláře? Výroba většiny produktů probíhá v Číně, odkud jsou posílány do velkých firem v Holandsku a Německu. Tyto firmy je dále prodávají přes své resellery, konkrétně v ČR takto funguje až
95 % dárkových agentur.
V praxi to tedy znamená, že tyto produkty jsou předávány dvěma až třemi distribučními řetězci, z nichž si každý z nich přičte marži 20-100%. Nyní už víte, proč se v ČR uživí přes 4500 reklamních agentur.

Čím dříve, tím lépe

Mnoha firmám, které objednávají reklamní předměty na poslední chvíli, nezbývá jiná možnost, než volit produkty z klasických nabídkových katalogů. Správně naplánovaný nákup reklamních předmětů je základem úspěchu. Objednat včas znamená ušetřit firmě nejen starosti, ale i náklady a zároveň si takto zajistíte možnost zakázkové výroby přesně podle Vašeho přání.

Roční plán na nákup reklamních předmětů

Sestavte si marketingový plán, kde a jak reklamní předměty využijete. Jeden předmět lze využít pro event konaný na jaře, samplingovou akci v září apod. Během vánočních svátků jsou potřeba dárky pro obchodní partnery a zaměstnance. Platí pravidlo více kusů s delší dodací lhůtou = nižší cena. Chytrým plánováním své finanční prostředky maximálně zhodnotíte.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *