Jak vybrat reklmní agenturu,

Jak vybrat reklamní agenturu pro dodání reklamních předmětů?

Hledáte způsob, jak vybrat reklamní agenturu pro dodání reklamních předmětů?

Neexistuje vysloveně správný postup, jak vybrat reklamní agenturu, protože každý považuje za prioritu něco jiného, ale můžu spíš naznačit, na co se zaměřit, abyste „nešlápli“ vedle.
Určitě nekývněte na první nabídku, kterou dostane. Je dobré si reklamní agenturu prověřit, ať už z hlediska referencí, obsahu stránek, ideálně si nechte před objednávkou zaslat vzorek, který již společnost někdy vyráběla, abyste mohli vidět kvalitu a celkové provedení. Také si porovnejte cenu aspoň s jednou společností, abyste si byli jisti, že Vás agentura nebere tzv. „na hůl“. Důvěřuj, ale prověřuj, platí i při výběru agentury na reklamní předměty či služby! Pokud nebudete líní, domluvte si osobní schůzku – většinou je to mnohem rychlejší, než si měsíc vyměňovat emaily a také získáte okamžitý dojem.
Důležitá je také komunikace, schopnost a pružnost agentury reagovat na poptávky a další dotazy a otázky od zákazníka. Ač se to může zdát jako méně důležité, v konečném důsledku to je velmi podstatná součást businessu. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že jsem velmi zklamaná ze způsobu komunikace ze strany českých firem. Stává se, že odpověď na poptávku zákazník obdrží až za týden, v některých případech až po 14 dnech marného čekání. Pokud se jedná o malou či nezajímavou poptávku, spousta firem se ani neobtěžuje odpovědět, že zájem nemají, atd. To ani nemluvím o tom, že pokud je špatná komunikace již v samotném začátku, tak pokud nastane později nějaká reklamace či problém – dodavatelé jakoby se stali pštrosi, kteří před problémy strkají hlavu do písku místo toho, aby je řešili.

Agentury a ceny
Pokud potřebujete vyrobit reklamní předměty, doporučuji oslovit střední reklamní agentury – zjistit, zdali jsou výrobci nebo pouze jen překupují.
Ve velkých reklamních agenturách platíte už za jméno, většinou sídlí někde v centru Prahy, mají vyšší nájmy a vyšší marže. Malé agentury, naším interním názvem „garážníci“ mají většinou problém s cash-flow a případnou reklamací a kompenzacemi.
Za mě tedy doporučuji oslovit střední agentury, které jsou kompromisem dvou předchozích, to znamená ideální poměr kvalita/cena/komunikace.
Hodně štěstí při správném výběru!

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *