e-shop reklamních předmětů, reklamní předměty

Již brzy spustíme e-shop reklamních předmětů

Největší e-shop reklamních předmětů bude již brzy

Pro lepší orientaci našich klientů rozjíždíme přípravy na nový e-shop

Naše portfolio se skládá z více než osmi tisíc reklamních předmětů. Vyznat se v těchto položkách není nijak jednoduché. Proto právě připravujeme zahájení provozu nového internetového obchodu, který našim klientům zjednoduší pohyb napříč dárkovými předměty. Přehledné kategorie a orientační ceny pomohou zákazníkům v rozhodování při výběru reklamních předmětů.

e-shop reklamních předmětů

Čím bude e-shop reklamních předmětů přínosný pro klienty?

Hlavní a nepřehlédnutelnou výhodou bude přehlednost a řazení podle kategorií produktů. Klient tedy může přejít přímo na hledaný předmět, nebo se pouze inspirovat, pokud ještě nemá reálnou představu o reklamním dárku. U každého reklamního předmětu budou uvedeny informace, zákazník tedy hned uvidí fotky vzorků, přibližnou cenu a dostupnost.

Co bude e-shop obsahovat?

V e-shopu budou uvedeny ukázky produktů vyráběných na zakázku. Velká změna se bude týkat nabídky reklamních předmětů ze skladových zásob. Ale ani tak nebudeme klienty omezovat tvarem či barvou. V případě zájmu o určitý předmět ze skladu v odlišné barvě, vyrobíme jej na zakázku podle jejich představ. Tato varianta bude možná při objednávce určitého počtu reklamních předmětů. Na druhou stranu výhodou skladových zásob je, že budeme schopni vyjít vstříc i klientům, kteří budou chtít objednat menší množství reklamních předmětů.

Proč se na e-shop reklamních předmětů těšíme my?

e-shop reklamních předmětů

Tento projekt máme již v plánu delší dobu. Věříme, že nám pomůže efektivněji spravovat naše poptávky a komunikaci s klienty. Není nám lhostejné, že v současné době naše produkce reklamních předmětů na webu není prezentována tak, jak by si zasloužila. Proto chceme klientům nabídnout reklamní výrobky přehledně a systematicky, aby každý nalezl vše ke své největší spokojenosti

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *